Får det man förtjänar?

Jag är i princip morgontröttast ever och har då såklart fått en dotter med totalt motsatt beteende.

Igår runt 23-tiden var jag så pigg att jag kunde tapetserat hela huset, men 05:30 imorse då Mollan tyckte det var sjukt trist att ligga och vänta på att resten av familjen skulle vakna, gav jag bara upp! Vi går på helt olika dygnsrytm jag och min dotter. Magnus däremot, han har mera rätt dygnsrytm. Men imorse måste han ha vart felprogrammerad, men jag lät han ligga kvar, snällt va?

Men som jag konstaterat för ca 6 månader sen, man klarar sig med mycket mycket mindre sömn än man tror! Fördelen är att dagen som denna har jag hunnit tvättat, vart på spinning, kört 6,5 km längdskidor, gjort en brasa och en ugnspannkaka, men varför blir jag aldrig trött på kvällen då utan bara på morgonen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0