En katt begraven?

I bland händer konstiga saker. Idag kom ett brev från Agria djurförsäkringar om att de betalar ut 4013 kr till mitt konto för att Spöket (ja katten heter så) skadat sig och vart hos veterinären. Nog för att katter är självständiga men att hon skadat sig, tagit sig till veterinären och dessutom skrivit en skadeanmälan helt utan min vetskap är ju helt otroligt ju!

Ärlig som jag är (?!) ringde jag och förklarade att det nog hade blivit ett fel (blev dessutom bortkopplad fyra gånger också). Jag hade en känsla att vi inte skulle komma undan med det i längden.



Efter det reklamerade jag lite av Mollys gröt. Hittade en typ mal i förpackningen då jag öppnade den. Spännande och se om de bara kommer beklaga sig eller om jag kan snika till mig typ ett par hundra i värdecheckar? De skulle skicka ett vadderat kuvert med plastburk så jag kunde skicka in malen till dem för kvalitetsundersökning. Jag misstänker att det inte är något fel på kvaliteten på malen, men man vet aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0