Västerås en reflektion

Igår fick jag och Molly följa med Magnus till Västerås. Han jobbade, dvs hängde med betydligt yngre kids i en cool skate och snowboardbutik och försökte muta dem med svettband och klistermärken för att få sälja in lite mer av hans märken.



Jag och Molly gick på stan. Västerås är en trist trist stad. Eller trist kanske var att ta i, men det finns ju typ bara gallerior och det gillar inte jag så värst. Det blir lixom inte speciellt mysigt att gå på stan då, då man bara går in och ut i olika hus och aldrig får nån friskluft därimellan. Lyckades iallafall handla årets första julklapp, det är nog den tidigaste någonsin för min del! Och det positiva är att de har Designtorget i Västerås vilket är en höjdare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0