Snark

Nu har Molly sovit ca 1,5 timme i sträck mitt på dagen. Det är ett tag sen det hände, den lilla fröken har kommit på att ca 15-20 min i taget räcker gott på dagen, man missar så mycket annars. Nyfiken?! Sådär... Undrar vem hon brås på?

Vad kan vara trixet för denna långa sammanhängande sömn? Kanske att hon är med mig på tryckeriet och känner den ljuvliga doften av tryckfärg, den kan verka lite sövande på vem som helst faktiskt.

För övrigt är det ingen god idé att ringa detta ovan nämda tryckeri de närmsta timmarna om man letar efter proffs i tryckeribranshen, jag sitter telefonvakt och kan inte så värstans mycket om trycksaker, men trevlig det kan jag minsann vara! Så det så.


Bild från tryckeriets hundraårsjubileum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0