Nån som vill bo i närheten av oss?

Jag har noterat att en villa ganska nära där vi bor är till salu, jag blev mycket nyfiken och var tvungen att gå in på Hemnet och kolla hur detta hus ser ut på insidan. Jag skrattar så jag dör!!! Kolla alla bilder med nedan kommentarer. Ge mig gärna tips på om ni hittar nåt mer, lite som Pettsson och Findus böckerna, ju längre man tittar ju mer ser man.

Några av mina observationer till detta objekts bilder. Kolla på tredje bilden, kunde man inte väntat så den stackars människan fått gått in i garaget, nu hamnar lixom armen i kläm. Bilden från köket är också en av mina favoriter, öppna skåpluckor och jos på bänken ger en hemtrevlig atmosfär. Den rosa sängkappan i ena sovrummet är något svårplacerad hemma hos oss, men jag delar med mig av inredningstipset till er andra. Spännande också att det blir ett datarum bara för det står två datorer i en hall.

Ja jag säger då det...

Det finns potential!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Underbart!



Jag gillar schampoflaskan(?) bakom elementet i badrummet och strykjärnet i öppna spisen...bland annat! Dessutom lyckades jag hitta en fönsterlampa med skärmen så sned, vilket är något som jag har mycket svårt för, vet dock att jag kan upplevas något känslig i det avseendet...



2008-10-17 @ 17:05:06
URL: http://samuelssonsund.blogg.se/
Postat av: Cilla

Homestaging när den är som allra bäst. Helt fantastiskt :)

2008-10-17 @ 19:24:29
URL: http://ostring.wordpress.com
Postat av: Danne

Very bad homestyling!

2008-10-17 @ 23:21:52
Postat av: Teresia

Helt fantastiskt! Verkligen genomtänkta alla bilderna! :) Kan inte bestämma mig för vad som kommer högst upp på min topplista. Tror nog att bonaden med granarna som ligger på ena soffan vinner. Eller det fina badrummet med gamla schampoflaskor här och där och en påse med engångshyvlar och en halvtufsig toarulle i hyllan på badrumsskåpet. Snyyggt! Men jag får nya favoriter hela tiden! Absolut en parallell till Pettsonböckerna! :)

2008-10-18 @ 19:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0