My God

Om man ska börja aktivera sig ska det göras ordentligt. Jag körde stor racet med babysång på förmiddagen, Sannamarken på eftermiddagen och en middag hos mormor, snabb puss på hemkommen sambo sen 1,5 timmes träning. Jag har fantastiskt svårt att hitta balansen då jag tar mig an saker. Har en tendens att flippa dramatiskt åt ena eller andra hållet. Vad händer imorgon? Antagligen ingenting med tanke på denna dag.


Bild på Molly då hon tittar lite i kors. Hon kan verkligen kolla ordentligt i kors ibland och jag skrattar så jag håller på att avlida, lite elakt jag vet men så kul!

Kommentarer
Postat av: Hock

2008-10-08 @ 06:29:55
Postat av: Hocka

Hallå! Jag syr istort sett inget längre. Jag har inte ens en egen symaskin i dagsläget. Jag har lovat Danne en gardin som ska skickas med Posten, men har inte fått tummen ur ännu. Så, njaa, jag syr nog inte på beställning, jag inte syr alls. Tyvärr :(

2008-10-08 @ 06:34:08
URL: http://hocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0