Lite rädd

Imorgon ska vi ta kort till tidningen. Jag är riktigt nervös och funderar återigen på om jag valt rätt klädsel... Inte för präktig, inte för slapp, inte för sportig, inte för klassisk och sen rätt accesoarer till det... Alltså fröken Mollys outfit. Min garderob är ganska begränsad för tillfället då jag befinner mig i någon slags "påvägtillbakavikt".

Inte nog med att det ska tas kort imorgon. Innan det ska jag hem till en tjej från babysången och fika. Efter foto är det massage och sen är det happening på Mankans jobb. En mycket spännande dag att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Den där jäkla Hej Baby bilden har vi inte lyckats få till än. Just när jag hade bestämt mig för att boka tid bestämde sig delar av familjen för att bli totalt tokprickiga. Så nu lär det få vänta ännu ett tag. Lycka till imorgon då!

2008-10-27 @ 23:38:54
URL: http://ostring.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0