Vätternrundan 09

Kluven är jag. Jag vill så gärna cykla Vätternrundan till sommaren, men jag vet inte riktigt om jag tänker realistiskt med tanke på att skillnaden denna gång är Miss Mollys ankomt till världen... Hur ska man få till träningsmilen utan att behöva stressa ihjäl sig, för då tappar jag lusten med träningen... Har ju cykeln i garaget men det är ju lixom inte lika kul som att mala landsväg... Tänker lite till tror jag, de har ju halvvättern iår också som är 15 mil, men det är ju inte samma sak ju...


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag blir alldeles matt bara jag läser om att man faktiskt kan cykla så hiiiiimla många mil! Det längsta jag har cyklat i hela mitt liv är nog typ en mil.. men det är ju jag.. och jag är ganska bekväm av mig! :)

2008-11-07 @ 08:39:29
URL: http://lak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0