Två i en tango

Nu har Magnus vart i Frankrike på jobb (skidåkning?!) sen i fredags. Jag tycker det går ganska bra för oss och vi klarar oss relativt bra, men satan vad mycket smidigare livet är att vara två. Nu känns det som jag i princip bara kör markservice här hemma. Eldar i pannan, tvättar, lagar mat och diskar. Har inte ens bakat på snart en vecka!!! Kom på mig själv med att nu använda samma tekopp för typ tionde gången på rad för att slippa fylla en diskmaskin så jag ska behöva plocka ur den själv. Säger som Nalle Puh: "Det är verkligen ingen vidare mening med att uppleva intressanta saker som översvämningar, om man inte får vara två om dem. Det är bra mycket trevligare att vara två." Och nej vi har inte haft översvämning än, men fatta liknelsen typ... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0