Finn felen

Kliver in på Systemet.

Cissi: Blossa 08 glöggen, finns den kvar?
Biträdet: Vet inte, om det är så står den vid de andra sorterna.

Jag går och letar, hittar Blossan men dock nerpackad i kartongerna, så jag packar upp själv eftersom jag är så otroligt företagsam.

Vid kassan.

Cissi: Det är ju roligt med den här säsongsglöggen.
Biträdet: Den smakar tydligen blåbär.
Cissi: Det är ju lite roligt med lite nya smaker.
Biträdet: Glögg ska smaka glögg, inget annat.

Okay att Systembolaget inte ska sträva efter en hög försäljninmg det har jag ju fattat, men vad är det med folk egentligen? Om man inte trivs på sitt jobb ligger det i eget ansvar att byta, så det så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig till hundra procent - att trivas på jobbet är helt upp till en själv!

Men måste ändå även hålla med biträdet.. glögg ska smaka glögg.. jag är en sån där tråkig traditionell typ.. :)

2008-11-05 @ 15:01:53
URL: http://lak.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det förra inlägget var från mig dårå.. :)

2008-11-05 @ 15:02:20
URL: http://lak.blogg.se/
Postat av: Kimsan

ååå va gott med glögg. Ska nog se om jag inte har någon flaska från förra året, undra om de går att dricka?



Jag har ju mini-fredag idag;)

2008-11-05 @ 18:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0