Egotrip

Nu har det ett tag varit lite tunnt med kommentarer här på Cicilinas blogg. Ser ju spår av er i statistiken så jag vet att det finns en och annan tapper själ som orkar läsa mitt totalt meningslösa bloggande.

Tre enkla frågor kräver sina svar:

1. Vad önskar du dig allra mest i julklapp?
2. Får glögg smaka annat än glögg?
3. Har du försökt storhandla på Netto(ellar annat låglågprisföretag) och i sånt fall hur gick det?

Vill man svara på andra frågor dunkar det också, men tala gärna om vilka frågor du i sånt fall svarar på, det blir så mycket enklare så...

Idag myser vi i murrigt väder, livet är väl helt fantastiskt ändå?!

Kommentarer
Postat av: Linda

1. En ny (hel) mobiltelefon.

2. Självklart får det smaka annat om glöggen. Det finns en som är smaksatt med choklad, nam nam.

3. Har försök och svartet blir NEJ. Det vart en soppa av allt. Så dagen efter vart det gamla vanliga Ica Maxi.

2008-11-05 @ 14:39:15
URL: http://laban888.wordpress.com
Postat av: Linda

1. Att någon tapetserar Noras rum åt oss.

2. Nej, det tycker inte jag.. glögg ska smaka glögg.

3. Har inte försökt ännu, har faktiskt inte behövt.

2008-11-05 @ 14:58:03
URL: http://lak.blogg.se/
Postat av: Teresia

Jag är en av de tappra :) Måste ju kolla in lillstumpan! (Molly alltså, hehe) Kul att läsa om hur ni har det! Här kommer mina svar:

1.) Önskar mig en skön, mysig och god julafton. Sen är jag nöjd. Nåja, en ny cykel inför våren vore inte fel heller...

2.) Hmm, älskar glögg som smakar glögg, men de smaksatta är ju smarriga också.

3.) Ja. Har försökt. Gör inte om det.

2008-11-05 @ 18:20:11
Postat av: Hanna

Jag läser din blogg rätt ofta...alltid ;-)



1. Jag vet inte, funderar och återkommer...

2. Ja, glögg kan få smaka vad som, men MIN glögg får bara smaka glögg!

3. Nä, jag försöker småhandla på Netto ibland, men inte ens det funkar som det ska så att storhandla där; Absolut inte, det skulle aldrig sluta väl...



2008-11-05 @ 19:46:42
URL: http://samuelssonsund.blogg.se/
Postat av: Annica

1. En VIT jul så klart (snö alltså - sprit är kul)

2. Glögg får gärna smaka annat, har du t ex provat den som fanns förra året med glitter???

3. Det är omöjligt att storhandla på Netto/Lidl - kommer bara hem med massa onödigt tjafs som t ex billigt pysselmaterial, konstiga små billiga skålar och en massa äckligt godis...

2008-11-05 @ 20:00:57
Postat av: lena

1.



2. Om det är lika gott eller godare, annars inte.



3. Kan inte ens storhandla på willys utan att kompleteringshandla. Fast nu hade de visst börjat med ägg från frigående höns (framsteg...). Däremot är det väldigt roligt att spontanhandla på lidl.



Vad hon växer,det lilla byltet!



kram

2008-11-05 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0