Åhhh vilken tid det tar!!!

Jag övar mitt tålamod till bristningsgränsen här. 23 mormorsrutor virkade. Vet i och för sig inte hur många jag ska göra, men 23 räcker inte till nån värst stor filt kan jag lova... Restgarnet jag köpt på Röda Korset verkar vara av typen evighetsgarn, det tar aldrig slut. Jag har liksom bestämt att jag ska virka tills det tar slut innan jag får köpa nytt garn. Får för mig så mycket konstigt ibland, men det är lite för att tvinga mig själv till att avsluta saker innan jag påbörjar tre nya projekt. Mycket roligare men en klar filt än fyra påbörjade typ.



Just det ni får stå ut med stulna bilder, då Magnus tagit med sig kameran till Alperna och jag inte riktigt fattar hur jag laddar över bilder från min mobil. Magnus säger det är så enkelt, men det är det visst inte, så det så...

Kommentarer
Postat av: Cilla

När du ska få över bilderna kan du testa och skicka med bluetooth. Det brukar jag göra eftersom jag inte orkar leta efter sladden hela tiden.

2008-11-24 @ 07:53:36
URL: http://ostring.wordpress.com
Postat av: Annica

Alperna!!!!

2008-11-24 @ 20:00:35
Postat av: Teresia

Hmmm, vad jag minns så var det betydligt färre än 23 stycken bara för några dagar sen :) Ångest här, som sagt.. Hehe ;) Kram på er! Så himla mysigt att ses!

2008-11-24 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0