Hm...

En liten gardinaffär i Östansjö har rea 25 kr metern på tyg, rutigt, panel, stil och jul står det i annonsen. Att åka dit eller icke det är frågan. Att bespara sig turen har följande fördelar:
 -Sparar pengarna (till vaddå?).
 -Slipper få ångest över att jag inte sytt gardiner av tyget jag köper.
 -Sparar bensinpengar och bilslitage (tar i och försig troligtvis Magnus firmabil).

Men å andra sidan har jag nog redan bestämt mig för att ta en tur, jag kräks på våra vinröda panellängder i lin, de känns inte helt hundra, eller knappt 50 heller för den delen. Men är det bara fula tyger ska jag inte köpa nåt bara för köpandets skull, det kan jag skriva under på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0