Dårhus?

Nu börjar det kännas som jag bor i ett dårhus.

Tarzan katt har strut och dränageslangar på svansen, och har man strut får man inte går ut så enkelt är det. Tarzan katt klättrar snart på väggarna och springer mot allt som kan vara dörrar som kan tänkas öppnas till friheten utanför hemmets fyra väggar. Han kör även hårt på taktiken "om jag fjäskar och är mit sötaste får jag gå ut" beteende, vilket håller på att driva mig till vansinne! Katten är ta mej tusan precis överallt där man själv är. 

Nätterna är finast, Tarzan katt och Lakrits katt i sängen tillsammans med Magnus och mig själv och så Molly också ibland såklart. Bara drygt en vecka kvar tills struten åker av - bara att hålla ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0